och så hade jag lovat julia och lisa att berätta att de har klippt mig. jag har haft en slinga som har varit extra lång som de så vänligt klippte bort. tack gullungar.


Har fått någon dålig vana att använda en massa gamla bilder från arkivet hela tiden, idag kom jag på den briljanta idéen att använda bilden ovan när jag var ute på en promme för ett par månader sen. Jag trodde att bilden togs i april kanske, men med tanke på all snö verkar det vara ett par månader tidigare och min bluff avslöjas direkt...
Jag ska i alla fall ut på en liten löprunda inom några minuter, kan. inte. sitta. still.

L skrev:

Konstig fråga kanske, men vad tänker du på när du springer? Kan du hålla dig till friska tankar eller dyker det upp annat också?


DATUM: 2011-08-31 KLOCKAN: 20:13:37

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.