nog jag kan lova att det var svettigt i skinnbyxor den där dagen nog, speciellt på tuben. lökfaktorn var maxad!

Ännu en Londonoutfit där jag inte ser speciellt taggad ut. Denna gång framför Tower Bridge med min älskade Diet Coke i handen. Under hela Londonresan var Diet Coke och vatten det enda jag drack. Frukost, lunch, middag. Det första jag fick i mig när jag anlänt hemma var ett kallt, norrländskt glas mjölk. Gotteligottgott!

Kofta - Marikas från H&M
Tröja - Primark
Byxor - Miss Selfridge
Väska - Topshop
Converse
Rebecca skrev:

Kärlek till diet coke!


Rebeccas blogg: http://rebeccacecilia.blogg.se/
DATUM: 2011-08-29 KLOCKAN: 14:19:38
Lisa skrev:

KÄRLEK till vanlig cola! - mycket godare, och ger mindre cancer ;) haha


DATUM: 2011-08-29 KLOCKAN: 21:33:18
Josefine skrev:

myyyycket godare med vanlig cola ju :)


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-09-18 KLOCKAN: 10:47:01

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.