när två leggings, långtröja, tjocktröja och fetaste halsduken inte räcker för att hålla värmen när man cyklar till jobbet har det gått för långt


Dag 2 i London tillbringade vi utanför London Eye, stod i kö och letade mat.


Vi hittade någon sorts lunch, en jävligt god våffla med färska jordgubbar. Mumma!


Vi köpte inträdesbiljetter till Madame Tussauds och njöt av att hänga med kändisar.


Jag och Marika njöt av att röra våran Baby. (mer bilder kommer! nån gång...)


Vi åkte upp i London Eye och förundrades över utsikten och hur stort London faktikst är.



Ungefär en miljon bilder vill jag visa på utsikten, men denna får räcka.



På kvällen drog vi till Piccadilly Circus och åt middag och vandrade omkring och träffade människor som alla sa samma replik: "wanna go clubing tonight?"

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.