när jag stod som bäst och pillade med en vårdtagare insåg jag; satan, jag är ändå hyffsat brun!! kan dock ha varit ljuset...

Sliten krigare efter ett fåtal timmars sömn och sju timmar på alärten. Alltså sju timmar mer än jag brukar vara igång, speciellt den tiden på dygnet. Dock tror jag att jag kommer trivas jättebra, har till och med fått min egen penna idag! Och nog känner man sig viktig när man har nycklar till alla viktiga skåp och dörrar nog, jag är van att vara den som måste ropa på personal när man vill ha en sax eller gå ut. Gillar de omvända rollerna!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.