mika säger: hur stavas getter? getar? gätter? getter?

Då har jag avslutat mitt sista pass på Solgården! Tragiskt, men sant. Jag trivdes så himla bra, och jag fäller rent utav någon tår för att det är över 1 år tills jag fyller 18 och kan få jobba seriöst där, som tur är lät det som om de ville ha mig där även nästa sommar, som sommarvikarie!

Jag som har varit så bestämd med att jag inte vill jobba med äldre har helt plötsligt kommit hem och varit stolt på riktigt för att jag har fått skriva i avföringslistan att jag ensam har tagit hand om en vårdtagare!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.