hohojaja så himla kul jag är som skriver så historier, känner mig så himla klockren!

Under lördagen tog vi oss ett besök till Madame Tussauds.
Den första att hälsa på var min favorit, Robert Pattinson. Vi hann bli goda vänner jag och han, under de 3 sekunder jag hade på mig innan nästa fjortis kom och skulle fota.
Jag och Marika träffade ett trevligt par sådär mitt i gången. Brad och Angelina tror jag de sa att de hette!
Jag kramades lite med min barndomskärlek Harry P, mysigt värre!
Och Marika snodde en kram av Zac Efron.
Vi mötte våran nya BFF också. Mycket rolig.
Myste med Shrek också. Funderar fortfarande på hur de fick hans mått för att göra han så verklighetstrogen som möjligt...
Malin delade sina djupaste hemlisar med Audrey Hepburn.
Det absolut värsta med Madame Tussauds var en våning med typ skräckgrejer, bland annat en liten "spökrunda" där jag var tvungen att hålla fast mitt hjärta för att det skulle stanna inne i kroppen. Galet kul!
Jag och Marika slogs om playern Tiger Woods. Frågan är vem som vann hans hjärta...
Kladdade lite på David Beckham.
Och såklart ska Marika göra likadant som mig och leta rätt på sin egen fotbollsspelare.
Var på MTV Movie Awards också, och träffade Britney. Coolt.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.