lycklig, ett väggord och förhoppningsvis en skylt med mitt favoritqoute "what doesn't kill you makes you stronger"

De senaste två veckorna har vi förvandlat det fula "gröna rummet" till ett fint vardagsrum som jag och Fanny kan ha för oss själva. En maffig soffa, en bardisk, fetaste tv:n och helvitt gör att jag trivs som fisken i vattnet!
Det är så fruktansvärt svårt att fånga hela rummet på bild, och dessutom få bilderna att göra rättvisa är om möjligt ännu svårare.
Tänkte egentligen bara säga att vi har fått ännu ett vitt rum i huset!
Caroline skrev:

Det ser riktigt mysigt ut!


Carolines blogg: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
DATUM: 2011-08-01 KLOCKAN: 19:31:41
isabel skrev:

synd bara att du och tv:n inte riktigt kommer överens ;)


isabels blogg: http://isabellundmarks.blogg.se/
DATUM: 2011-08-02 KLOCKAN: 13:22:55

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.