london eye, big ben, hyde park, london bridge, primark och kanske madame tussauds?

Other-londoneyetwilight_1920x1200_large
Tumblr_lntypdg2vi1qbfe1uo1_500_large
Tumblr_loeimxpcwl1qgfzbwo1_500_large
London_hyde_park__s_trees_by_arnofr_large
3003593742_55bef17f0e_z_large
we♥it

Lite olika sevärdheter som vi förhoppningsvis ska hinna med under våran trip till Storbritanniens huvudstad. Vet dock inte om Primark räknas som en sevärdhet, snarare ett måste. Tusan vad jag ska shoppa upp alla mina små pund där nog! Hoppas ni har det fint där hemma!
L y d i a skrev:

PRIIIIIMARK!!!! :D


L y d i as blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-08-06 KLOCKAN: 15:55:56
Caroline skrev:

Hoppas ni har det bra och hinner med allt ni vill!


Carolines blogg: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
DATUM: 2011-08-06 KLOCKAN: 17:46:52
Filippa (FOTO) skrev:

Älskar london! Besök Abercrombie and fitch helt galet snygga kläder! <3


Filippa (FOTO)s blogg: http://filippasfoton.blogg.se/
DATUM: 2011-08-15 KLOCKAN: 11:27:24

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.