just nu vill jag bara vara only girl in the world och få ett hurtful sms. om någon undrar sådär.

Som kompensation för alla glada London-inlägg ska jag nu berätta om mina fötter. Inte samma tapiga som att jag har världens sneaste fötter, idag har jag tänkt klaga på min stackars blånagel som tar sååååå ont. Och att jag är som en gammal tant som har legat i "bingen" de senaste året och fått alla sänglägeskomplikationer. Främst benskörhet, felställningar och trycksår, bara för en endaste fotbollsmatch.
Äsch, detta doesn't make sense, borde avsluta här. Sovgott!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.