det vattnas i munnen bara av att kolla på denna underbara skapelse. alltså glassen.

Vi startade dag nummer fem med en god frozen yogurt glass. Godare har knappast rört mina smaklökar!
Vi tog oss en liten promenad till Notting Hill för att hitta the blue door utan närmare framgång.
Istället pinade vi på mot Hyde Park och matade ekorrar.
Vi la oss och solade ett tag. Eller... vi andra solade, Marika hoppade runt som en Duracellkanin.
Till middag pungade vi ut över 500 spänn på lite pasta, bröd och diet coke. Gott!
Och avslutade kvällen, det gjorde vi vid Big Ben med sirernerna klingande bredvid oss. Mycket nöje.
Rebecca skrev:

Hehe, dörren är sedan länge borttagen från Notting Hill. Såld - men dom fick säkert en rejäl summa pengar för den! ;)


Rebeccas blogg: http://rebeccacecilia.blogg.se/
DATUM: 2011-08-30 KLOCKAN: 10:02:57

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.