det är nästan pinsamt hur mycket som återupprepat sig sedan bilden nedan togs. spelar gud mig ett spratt?

Har återigen spåååårat ont i tänderna, nästan i stil med när jag först satte in tandställningen. Inte riktigt, men nästan. Dock känns det bra att jag känner att tänderna flyttar på sig, speciellt gluggen där fram som jag bara vill ha bortbortbort.

Två alvedoner senare: startar skoldagen om en timme med första samhällslektionen, avslutar tio i fyra och drar på Matfesten med Lisa, mumsigt! Ha en bra dag!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.