det är inte okej att jag har druckit tre koppar kaffe idag. alla tre på förmiddagen och jag tyckte det var gott. jag blir rädd.

Eftersom första dagens bilder ligger på Malins kamera ute i ingenstans får ni nöja er med dag tvås outfit som utspelar sig framför London Eye, börjar även på London dag 2 så får ni dag 1 på lite mer än en vecka!

Ikväll har jag varit på Alba och ätit glass, gett mormor en fin London fingerborg och cyklat till Marika enbart för att hämta minneskortet med alla bilder för att kunna redogöra för alla som var hemma om exakt allt vi har gjort under de 7 dagar jag var borta.

Linne - H&M
Shorts - Bikbok
Kors - Homemade
Väska - KappAhl
Converse
ida skrev:

ringen är köpt på glitter för 50spänn,;)


idas blogg: http://idalundgren.blogg.se/
DATUM: 2011-08-14 KLOCKAN: 15:00:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.