charlie chaplin är ungefär lika farlig som hundar, båda kan bitas! /min syster, livrädd för båda charlie chaplin och hundar

hej
hur gjorde du för att flytta din meny?
och har du gjort den större? hur har du gjort det? :)
svara gärna i ett inlägg :)

Egentligen kan jag bara hänvisa till designadinblogg.se, sök på typ meny eller något. Jag är så fruktansvärt dålig på att förklara hur jag gjorde eftersom jag knappt minns själv!
Hur man får menyn större är betydligt lättare att förklara, i stilmallen ändrar du bara #wrapper till 20px större, och sedan ändrar du i menyavsnittet (#side) så att 180px blir 200px om det är vad du vill ha, annars måste du ändra så att det blir större i wrappern också. Okej, insåg nu att jag själv knappt fattar vad jag menar, men som sagt: designadinblogg!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.