är det ödet att när precis när jag ska skriva rubriken så börjar tonight i have to leave it eller?

Tonight I Have To Leave It - Shout Out Louds

Heart Is Hard To Find - Jimmy Eat World

Detta är sååååååå himla kul alltså! Förra sommaren livnärde jag mig på Shout Out Louds toppenlåt, vilket jag fortfarande kan göra, men nu i sommar är det Jimmy Eat World som regerar. Det roliga är att om man lyssnar på början på båda låtarna så låter de extremt lika! Kan det vara så att mina favoritlåtar behöver de där extra små plingeplingsakerna i början för att jag ska älska dem?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.