alltid att det ska vara eminem som syns när jag tänkte visa, bara för att jag alltid har tyckt illa om eminems musik...

Om ni är sugna på att lyssna på världens bästa spellista tycker jag att ni ska klicka er in på denna lista, fylld med bra musik! Eller... musik som var bra för två år sedan som jag har blivit less på och hoppar över! För att se vad jag är helinne på just nu: kolla de 20 senast tillagda låtarna och skratta åt resten.
sandra skrev:

hej

hur gjorde du för att flytta din meny?

och har du gjort den större? hur har du gjort det? :)

svara gärna i ett inlägg :)


DATUM: 2011-08-12 KLOCKAN: 01:24:08

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.