ajabaja, eclipsebiljetten man kan se är från sista juli förra året. och jag har den fortfarande i väskan? illa...

Min fina vän Moa sa i måndags att jag skulle blogga om vad jag har i min väska eftersom det alltid är så intressant, och eftersom jag alltid låter mina nödvändigheter (börs, mobil, nycklar, solbrillor) flytta omkring mellan väskorna tyckte jag inte att det var så mycket att visa.
Istället tömde jag två av de väskorna som jag använder för jämnan, och se vilken skatt jag hittade!
Fyra hårnålar, två medicinburkar, tre lås, ett par pennor, en rakhyvel, några tamponger och massor med sudd och annan skit. Kul att se vad man samlar på sig!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.