visst, man kanske väljer sitt öde, men jag valde fan inte att få anorexi!

Jag tror inte att jag har upplevt den lycka som jag upplevde idag. Hittade en vit kavaj!!!! Först i storlek 42, vilket gjorde mig extremt besviken, men sedan fanns det helt plötsligt ett helt ställ med vita kavajer i alla storlekar man kan önska sig! Kunde inte hålla fingrarna i styr, det var bara att laxxa fram två hundringar och H&M kortet, det fanns inget val. Hoppade ut från H&M med min fina, vita kavaj. Underbar!
Finns endast ett frågetecken: vad ska jag matcha den med?
Angela skrev:

fanns den i svart också? har letat jättelänge efter en svart kavaj,och din var ju riktigt snygg!!


DATUM: 2011-04-11 KLOCKAN: 18:44:20
Marika skrev:

jääääääääääääävligt snygg

den var ju snygg så som du hade nu(y)


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-04-11 KLOCKAN: 19:13:06
anna skrev:

det var inte det jag skrev. jag skrev inte att man väljer att bli sjuk, men när man väl blivit det så väljer man att bli frisk eller inte. otroligt omoget att inte ta det med mig utan skriva det som en rubrik istället. om du missförstod min kommentar, som verkligen bara var med god mening, så kunde du ha pratat med mig, frågat mig vad jag menade så hade jag gärna förklarat och avslutat med sov gott, puss. istället för att göra såhär. man väljer inte sin sjukdom. men man väljer att bli fri från den. och jag hoppas att du efter år i behandling faktiskt har förstått det.


annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2011-04-11 KLOCKAN: 22:08:24
Kajsa-Stina skrev:

Jättefint! :)


Kajsa-Stinas blogg: http://hjortronsylt.blogg.se/
DATUM: 2011-04-12 KLOCKAN: 22:00:43

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.