varför är alla mina vänner så fina? har minst tre lisa som är fina, två moa och två fanny. hur lyckas alla vara så toppenbra?

Jag är så jävla otaggad på att blogga, så istället för att sitta och klura ut vad jag skulle blogga om lökade jag, Marran och Lisa Melander till Michael Jackson spelet och frös till världens längsta film. Trevligt värre!
Jag och Marika låg kvar och drack jucie efter att Lisa hade farit, pratat gamla minnen och uttryckt vår stora kärlek till varandra hehe. Älskar dig gullet, vad som helst för dig♥

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.