jag har nog redan tjuvstartat litegrann med sommaren. sitter för tillfället i bikini och shorts hehe.

I sommar ska jag...

..bo i min bikini och snygga shorts, när vi börjar tvåan ska folk blanda ihop mig med en pepparkaka!



..äta glass till frukost, lunch, mellis och kvällsfika! Eller.. minst en glass om dagen i alla fall!



..lära mig grilla så att jag kan äta det till middag varje dag!



..cykla fram och tillbaka till Bergsbyn så att Mika eller Matilda kan hämta mig med moppen där.



..åka karuseller hela Skelleftefestivalen!



..bada dygnet runt!



..äta melon och jordgubbar på Kallholmen. Kanske nybakat bröd klockan fem på morgonen?



..grilla varje kväll!



..hjälpa till i stallet, eller bara kolla på hehe.


..dansa mig igenom Trästocksfestivalen! Och förhoppningsvis bo på campingen!



..leva som om varje dag var min sista med mina favvobrudar!



..inte släppa Marika med blicken!



..bo i husvagnen alternativt överallt annars än hemma.


..alltid ha snygga, somriga kläder!

Thing.17475871.l_largeThing.17475871.l_large

..kramas! (we♥it)



..njuta!!

..hänga på Fannys solbryggagrej, vara i Mattis stuga, klä mig alldeles för kallt på kvällarna, se Daniel Adams-Ray (vill, vill, vill!), spela fotboll, vilja utrota varenda mygga, sova en hel dag, leva som om det inte fanns någon morgondag, vara ung och dum!
[kampen tillbaka] skrev:

var är gilla-knappen

:D låter skiiiit bra finis :)


[kampen tillbaka]s blogg: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
DATUM: 2011-04-25 KLOCKAN: 19:10:44
Caroline skrev:

Det låter som en toppenplan för en toppensommar! =)


DATUM: 2011-04-25 KLOCKAN: 19:20:52

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.