"nu sitter jag på ballan!" ballan=ballen? vad betyder ballan? tydligen var det balkongen...

Bloggar jag läser del 3:
VARDAGSBLOGGAR

Först och ocoolast: min egen systers. Hon lovade att blogga varje dag fram till sommarlovet, höll hon det? Icket. Dålig stil syrran. För övrigt så tar hon jättefina bilder, speciellt när de är på mig. Nejmen seriöst, hon är kul, min syster. Och duktig på det där med fotografi.



Jag vet inte varför jag inte stoppade Rebeccas blogg bland modebloggarna faktiskt... Rebecca klär sig som en gud och är himla kul!

 

Julia! Tove! Skärpning! Dags för lite mer uppdatering hörreni! Älskade deras blogg när de uppdaterade, men den är kul. Brukar läsa i arkivet lite då och då hehe.

Fannys uppdatering är om möjligt ännu sämre, även den var bra när den uppdaterades. PIK!

Gillar Mikas blogg också, jättemycket. Fina bilder, kul texter. Jag gillar hela Mika helt enkelt!

Jag har läst Cissis blogg sen typ i somras, och nog är den kul nog. Hon har sina stunder, dessutom bor hon i Skellefteå=jag kan hitta samma kläder som hon har, om jag gillar dem, här hemma.

Marikas blogg går inte annat än älska, älskar Marikas kläder nästan lika mycket som jag älskar den bruttan!

Sist och minst: vilma.se. Den tapigaste bloggen jag följer, det är en tvserie typ från svtplay om en lillbrud som har ett band och typ tusentals kärleksbekymmer. Egentligen fattar jag inte varför jag bloglovar den, det enda jag ser är veckoavsnitten på måndagar, jag orkar aldrig lyssna på hennes miljontals videobloggar. 
Tips en tråkig dag: se alla veckoavsnitt!

sara skrev:

gud vad söt din syster var!!


saras blogg: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
DATUM: 2011-04-17 KLOCKAN: 22:19:50
rebecca skrev:

waaah!!! känner mig hedrad, och skämt lite för att jag inte bloggat på år och dar


rebeccas blogg: http://rebeccalindskolds.blogg.se/
DATUM: 2011-04-20 KLOCKAN: 19:48:07
emilie skrev:

åh haha jag brukar också kolla på vilmas blogg :)


DATUM: 2011-04-28 KLOCKAN: 14:11:37

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.