tiden går fort när man har roligt, jag älskar dig enbartmoa, 1 år med dig idag♥♥♥♥♥♥♥♥♥

grattis bloggen, 1 år!
Tänkte visa min uppskattning att ni har följt mig genom detta år genom att visa en fin egobild från varje månad! Men hörrni, hur många är det som faktiskt har följt mig sen starten? Och hur många har tänkt följa mig till den 10de april-12?
Anonym skrev:

Har följt den sen du började blogga, läste din gamla blogg innan du gjorde den här

Klart jag ska kommer fortsätta läsa den!!


DATUM: 2011-04-10 KLOCKAN: 16:25:47
Caroline skrev:

Jag tror jag varit med dig hela vägen sedan starten och kommer naturligtvis följa dig framåt oxå!


DATUM: 2011-04-10 KLOCKAN: 17:05:27
Lisette skrev:

Jag har följt dig sedan urminnes tider (2008) och tänker allt fortsätta med det!


DATUM: 2011-04-10 KLOCKAN: 17:11:14
Julia skrev:

Har inte följt den från början, men följer den definitivt ett år till!


Julias blogg: http://jucer.blogg.se/
DATUM: 2011-04-10 KLOCKAN: 17:58:45
Felicia skrev:

Har följt denna sedan den startade och din blogg före denna också! Självklart att jag kommer fortsätta följa din blogg :)


DATUM: 2011-04-10 KLOCKAN: 19:08:15
Marika skrev:

har följt alla dina bloggar sen start;)

du vet.. nogg.se? eller vad det nu var haha


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-04-10 KLOCKAN: 19:22:37

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.