jag vill också göra uppgift 8 nästa lektion, jag ska fråga om jag får det. eller kanske hemma. men jag har inte excel hemma...

Bloggar jag läser del 2:
KÄMPAR

Josefina är helt underbart duktig på att skriva, på att förklara och att berätta. Fina bilder och en liten följetång "konsten att vara annorlunda" som jag älskar mer än livet. Duktiga, fina Josefina!

Jag och Lydia lärde känna varandra genom äsbloggar och har följt varandras kamp i ungefär 2 år. Världens finaste brud. Världens bästa fotograf. Världens snällaste. Lydia är min idol, helt på riktigt. En riktig kämpe!

Enda nackdelen med Felicia och Linnea aka frenchtoast är att de uppdaterar för sällan. Skulle kunna läsa 25 inlägg per dag av dem. Underbar blogg! Läs!

Isabel och jag har aldrig setts på riktigt faktiskt, en gång såg hon mig och jag såg hennes fötter på BUP i Skellefteå, men på påsklovet, då jävlar! Isabel är hur fin som helst, skriver jättebra och fotar som en gud.

Emma och jag var inlagda tillsammans under vintern 2010 i ungefär 2 veckor. På ungefär 2 dagar var vi vänner och har hängt ihop sedan dess, hade en underbar kväll i somras och det är till Emma jag har varit i helgen. Underbara, fina tjej!

Josefine tar även hon hur fina bilder som helst, skriver jättebra och är bara helt underbar. Finns inte många ord att beskriva denna fina brud på, så jag ger upp.

Om jag fick en önskan skulle det vara att reparera Camillas liv. Världens snällaste tjej och skriver toppenbra. Läs!

Jag har följt Amelies blogg till och från under något år, toppenfin tjej och kan ni gissa?... hon är också toppenduktig på att fota!
Josefina skrev:

Åh sötnos, vetu vilken blogg jag följer? Din, hehe :}


Josefinas blogg: http://josefinacyreus.blogg.se/
DATUM: 2011-04-04 KLOCKAN: 18:42:14
Josefine skrev:

gulliga mooooaaaa! :)


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-04-04 KLOCKAN: 23:28:34
ISABEL skrev:

Awh :')

Puss på dig Moa!<3


ISABELs blogg: http://isabellundmarks.blogg.se/
DATUM: 2011-04-05 KLOCKAN: 11:49:52

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.