tabbe nummer 2: råkade göra bilderna i 400x100 istället för 600x100, så varsågoda, fula 300x100 bilder:

Eftersom Spotify har bestämt sig för att lagga sönder och försöka tvinga att att skaffa Spotify Premium har jag bestämt mig för att göra tvärtom. 10 timmar i månaden räcker inte ens en dag för mig, jag lyssna på musik dygnet runt, vilket inte var så optimalt. Istället har jag bestämt mig för att snylta på pappas premium och har nu flyttat över alla mina söta listor till hans användare, så.... varsågoda att subscriba!

Har däremot redan insett denna metods brister... Man kan bara lyssna från en dator åt gången, vilket innebär att det redan har blivit krig om vem som ska få lyssna. Otur för familjen Eriksson, men jag ger mig aldrig!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.