snygg bikini+saltvattenspray+en visselpipa=min drömsommar. och du, marika, är det värt att jag köper samma spray som dig eller är det att kasta pengar i sjön?

Denna värstingbikini är påväg hem till mig i skrivande stund. Eller okej, den kommer i maj, men nästan! Min käraste Marika var så gullig och beställde en vit fin bikini samtidigt som hon beställde min, nu gäller det bara att hålla hårt i börsen för att faktiskt kunna betala den också.
För fy vad snygg till en brunbrändkropp, till höga shorts, till ett vitt småtransparant linne, till många halsband och bara mumma! Apsnygg!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.