riktigt jäkla snygga brudar som dunkar familjens "det snurrar i min skalle" taggalåten nummer 1!


Sitter på Emmas toalettgolv och gör oss iordning för kvällens bravader. Vi ska träffa några av Emmas kompisar, vars vet jag inte men jag tror att det blir kul! Emma fyller 17 imorgon så hennes lilla överraskning ligger i min väska och väntar på henne, kan bli kul att se hennes min!
Vad ska du göra ikväll?


                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.