om jag inte är helt ute och cyklar så verkar det som om skellefteå leder med 3-1 mot luleå, om jag har räknat rätt på skriken nerifrån.

Vilka bloggar jag läser, del 1:
MODEBLOGGAR

Maja Tannås blogg lades till på min bloglovin så sent som denna vecka, men jag har följt den slaviskt i säkert 2 månader. Älskar hur hon alltid lyckas med sina outfits och alltid fyndar fina saker på stan.
Lisaplace och jag har följt varandra i ungefär 2 år. Eller okej, jag har följt Lisaplace i ungefär 2 år, hon har ingen aning om att jag existerar. Älskar hennes outfits och att hon är lika gammal som mig. Älskar inte hur sällan hon uppdaterar.
Kenza behöver ingen presentation. Man skulle kunna tycka att hon inte hör hemma bland modebloggarna, men det är av den anledningen hon fortfarande ligger på min bloglovin' lista.
Jag upptäckte Fyndigt by Frida för ungefär 1½ år sedan när jag slaviskt följde lookbook.nu och aldrig missade en look. Efter att ha njutit av hennes outfits ett tag letade jag reda på hennes dåvarande kanal5blogg och har nu följt henne till modette.se.
Fråga mig inte hur jag hittade Hildas blogg, det var av en ren slump och jag fastnade direkt. Apsnygga outfits och välarbetade bilder. Kan det bli bättre? Knappast!

Jag följer även Life by Matilda och Victoria Törnegrens blogg men de vägrar samarbeta med mig så jag får helt enkelt bara säga att ni hittar även dessa två underbaringar på modette.se!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.