okej, jag såg typ precis innan jag skulle publicera inlägget att marika hade skrivit typ ett likadant inlägg hehe...

Med ett fett blåmärke på rumpan och äckligt hår som vägrar ligga rätt tillbringade jag denna kväll med min älskade lilla Mariko. Såg lite DH, klappade lillkissen och pratade litegranna. Hatar att vi ses så lite nu, och när vi väl ses är det inte läge för något deeptalk/hemlissnack. Men äkta BFF's lämnar aldrig varandra, och det är precis så jag och Marran funkar! Jag vet att det alltid kommer vara vi två, vi ska sitta där när vi är 78 år och spela The Sims 11 och prata snygga pojkar.
Saknar dig redan!♥

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.