när man inte har något att blogga om funkar onödiga inlägg också. är det jag som har skrivit den rubriken? eller är det du matti?

Vaknade 10.30 av att pappa sa "du skojar med mig", 45 minuter innan avfärd mot Umeå. Duktigt gjort tycker jag! Hade ett toppensamtal med min behandlare och kunde inte sluta prata med de finaste LIV flickorna innan jag satte mig i bilen och körde hem. Hela vägen. 13 mil typ. Mycket stolt kan jag erkänna! Och mycket trött!

Den lilla och tunna 13åriga flickan som för första gången satte sig i en bil mot BUP var nog helt övertygad om att hon 2½ år senare skulle köra samma sträcka helt själv. Stolt!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.