min elaka plan: att om matilda inte ville följa till bergsbyn skulle jag säga att jag aldrig skulle bli frisk för att hon skulle få dåligt samvete. hehehe.

Såhär har jag vandrat omkring denna vårdag. Det enda som saknas är brillorna som har hängt mellan mina bröst och visat min blåa bh hela dagen (för mycket information?). Kände mig riktigt vårfräsch!
Under tiden ni läser detta är förhoppningsvis jag och Mika påväg till ICA för att köpa glass att dela med Matilda eftersom Bergsbykiosken har stängt på måndagar. Jag vill ha mjukglass med Noisettesås/vitchokladsås!
Istället får jag njuta av vanlig vaniljglass, mitt levebröd, min anledning till att leva!

Pappas gamla, Cubus, Vero Moda, Accent, Gina Tricot, Skopunkten.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.