malindaaaaaaa, din mamma är här! nej. jo, det är malindas mamma som är här. (ett kul samtal när mamma pratade med någon annan men filippas kompis trodde att det var med henne)

Jag köpte som sagt en ny mascara igår, eller samma som jag har använt ungefär det senaste året. Maybellines the Colossal volum express, denna gång vattenfast.
För att se om den faktiskt är något att ha (och i framtiden när jag kommer undra om den var bra eller inte) testade jag att fota hur mina fransar ser ut när de bara är böjda och när jag har kletat på mascara. Jag ska väl inte påstå att jag lyckades få det att se snyggt ut, men nog blev de både längre och tjockare nog!
Frågan är bara hur jag ska få bort den ikväll, jag som bara brukar tvätta med vatten....

80 kronor på H&M.
Cyt skrev:

Testa att ta bort den med lite olivolja på en bomullstuss :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-04-21 KLOCKAN: 22:23:01

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.