livet är inte rättvist. min m-tangent har börjat ge upp och går knappt att använda. eller så är det en smula som har fastnat under.

Jag hängde med Mika och Oskar igårkväll, spelade lite volleyboll tills Fanny och Emil bestämde sig för att joina oss. Körde till Jörn, vi skulle till något spökhus i Vithatten, men dit kunde man inte köra haha. Men det var kul, vi satt och dansade, körde klockan och viskade hemlisar i baksätet.
Jag kom hem hyffsat tidigt, vid 12 men somnade inte förrän vid 4 tiden. Kan bli kul att somna ikväll med tanke på att jag vaknade för 20 minuter sen...

Jag är ensam hemma idag, så jag tänkte ligga och löka på garagetaket och gråta en tår över att jag inte har något att blogga om (förslag??). Ha det toppen!
L skrev:

Du kan göra det där matinlägget som du pratade om förut (att fota varje måltid)? Eller ett inlägg om dina planer för sommaren. Eller vad du vill göra i framtiden, typ efter gymnasiet. Eller bara hur du mår, hur du skulle vilja må, hur det går med övningskörningen eller vad som helst.


DATUM: 2011-04-25 KLOCKAN: 15:20:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.