jag tycker mat ser så gott ut på bilder. speciellt med ett korsord bredvid, det ser så hemtrevligt. dock löste jag faktiskt nästan korsordet igår.

Såhär kan en matdag för enbartmoa se ut när hon är ensam hemma.
En stor portion med flingor, lite mjölk och ett glas jucie.
God lunch.
En stor portion middag (kan inte laga mat, så det blev sallad...)
En fet portion glass med en massa sås! (på bilden ser ni halva portionen)
Dock tycker jag inte riktigt att det blir rättvist, det är en dag av 365 på ett år. Och det var en lovdag. För att göra det så att det blir fair borde jag fota maten i 10 dagar, men aa... jobbigt värre.
Såhär kan en matdag för enbartmoa se ut när hon är ensam hemma.

En stor portion med flingor, lite mjölk och ett glas jucie.
God lunch.
En stor portion middag (kan inte laga mat, så det blev sallad...)
En fet portion glass med en massa sås! (på bilden ser ni halva portionen)

Dock tycker jag inte riktigt att det blir rättvist, det är en dag av 365 på ett år. Och det var en lovdag. För att göra det så att det blir fair borde jag fota maten i 10 dagar, men aa... jobbigt värre.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.