jag gick alltså in på frasses i slickad kondommössa, halsduk, leggings, för kort kofta och ett ansikte som inte ens hade känt doften av smink sedan i lördags. fast värst av allt: hela familjen såg likadan ut.

ÄNTLIGEN hemma!!!! I lördagskväll sa jag att jag saknade min egen säng, igårkväll tänkte jag samma sak och när vi satt i bilen hem kunde jag inte föreställa mig något skönare än att sova i min egen säng. Men jag ändrade mig. När jag kom på att jag hade dumpat allt jag hade med mig till Umeå+allt jag hade tänkt packa till Kåbdalis+en massa tvättad tvätt. Lagom halvskoj att plocka bort det och packa upp två väskor med blöta/rökskadade/svettiga kläder. Älskar livet!
Vad jag älskar minst lika mycket är att SAIK är i SMfinal och spelar apdåligt och att jag har ont i hela kroppen efter två heldagar med slalom och cirka fyra stycken åk med snowboard, addera sedan två nätter med tre förkylda flickor, kan inte bli annat än ont i halsen. Funderar på att halshugga mig själv för att vila en stund. Återkommer!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.