jag förstår inte hur den här vattenbakterien som fanns i östersund nu kan ha kommit till skellefteå? vem tog med sig den? vem är den skyldiga?

Nu drar jag vidare mot staden för att träffa mina favoritbrudar minus magsjuke Julia! Jag tänkte lämna mitt stökiga rum, all disk som Filippa har lämnat framme och badkaret som jag gjorde till Stockholms blodbad igår (jag rakade benen). Kan bli kul att överlåta allt detta till någon annan, vilket inte kommer inträffa. Mina syskon har viktigare saker för sig än att städa mitt rum.

Äsch, äsch, jag ska till stan och sitta vid älven och prata, kanske käka en glass också, om jag har tur. Måste löpa mot bussen nu, ta hand om er!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.