jag älskar folk som vågar säga ifrån när någon pratar för högt eller för lågt, för mycket eller för lite, för konstigt eller för seriöst. älskar helt enkelt folk som säger till.

Förr var jag den s.k ringflickan. Jag hade alltid ringar på mig och lyckades nästan jämt att få det att se snyggt ut. Min ringperiod gick över och numera passar ingen ring med någon annan, inte av de jag redan har. Vad jag däremot är sugen på är ringar med stenar. Helst turkosa och röda, men svara, vita och helsilver funkar också riktigt bra!
Någon som vill skänka 500 att köpa ringar för till mig? Snälla? Pleaseeeeeee
folippa skrev:

alltså så ÄLSKAR ÄLSKAR du värkligen dig själv... :]


folippas blogg: http://enbartmoa.blogg.se/
DATUM: 2011-04-07 KLOCKAN: 19:26:31

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.