igårkväll förstod jag varför man inte ska vara i sängen hela kvällen. då kan man inte sova. och då sover man jättelänge på morgonen. dålig dygnsrytm.

Bland mina 7 flikar har jag gömt mappen "coola bloggar". Jag läser nästan alla dem varje dag, men jag orkar inte riktigt bloglova dem, vill inte ha för många där. Jag orkar inte länka alla, sök på google eller var glad för att jag gillar din blogg ehehe.

Det är denna mapp som behöver fyllas ut, jag raderade som sagt allihopa och nu har jag glömt hälften... Illa...
Gillar som sagt modebloggar mest av allt, men jag kanske behöver lite nya kategorier? Nytt blod. Nya möjligheter.

Okej, detta inlägg blev alldeles för kort i jämförelse med den långa bilden, så jag kan berätta att jag fortfarande inte har klivit upp ur sängen. Jag åt lunch när jag vaknade och om 10 minuter har jag lovat pappa att jag ska börja skala potatis. Och ikväll ska jag hänga med några av mina favoritbrudar, blir trevligt!
Och så har jag nackspärr efter att ha haft ett par barn på axlarna som tyckte om att slänga sig omkring, det gjorde inte mina axlar och nacke. Är kortare än livet, ska nog sätta mig och stretcha lite.








Okej, nu ska ni slippa tråkiga inlägg. Pussar!
klara skrev:

Wiiihoo min blogg där!! :$


klaras blogg: http://klarahe.blogg.se/
DATUM: 2011-04-21 KLOCKAN: 00:44:45

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.