idag har jag insett att david rundblad inte är den enda snygga i saik, det fanns visst ett par till där, gömda bakom visiret som man inte tackar nej till.

Dagen jag alltid har drömt om är äntligen kommen, dagen då pappa gör sin årliga rensning av garderoben! Jag var främst ute efter gamla jeans att klippa av till shorts, men hittade två små fynd till. En skjorta utan armar och en tuff, vit tröja som kan funka att använda. Och så en annan vit tröja som jag är lite osäker på. Gillar de svarta shortsen lite extra mycket, även om Fanny sa att min rumpa blev ful i dem eftersom fickorna satt så långt ifrån varandra.
Tack pappsen!♥
Tove skrev:

hahaha klockrent, du är så söt! jag vet bara att jag gillade att använda pappas skjortor med strumpbyxor och ett stort skärp när jag gick i ungefär 8an.. kanske något jag borde återuppta?


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2011-04-11 KLOCKAN: 09:20:55

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.