i cypern har de inte likadant godis som här, där finns det inte smågodis. jag förstår då verkligen inte vad barnen äter där borta! /farmor

Vid denna tid brukar jag kunna liknas vid en zoombie vars enda önskan är att få lägga mig i sängen och sova 10 timmar till, men inte idag! Imorse klev jag upp vid halv nio, drog på mig mina skönaste byxor, slängde i mig två glas jucie och la in ettan för en färd mot Östra Falmark och flygplatsen där jag och pappa hämtade upp två små pepparkakor. Bland det första farmor sa var "du är likadan som Peter, stiger upp mycket,  mycket tidigare bara för att få övningsköra!", kan stämma... Vad hon mer sa var att jag var duktig på att köra, mjukt, lugnt och försiktigt! Farmor är rolig hon...
Har saknat dem båda två under deras 6 månader i Cypern och det känns toppen att äntligen få äta farmors köttbullar, sommarvåfflor och hänga i Boviken och "spigga"!
julia skrev:

min farfar och hans sambo är också i cypern just nu, har varit borta i 2 månader, längtar efter dem! ;)

btw, vad bruna de var!


julias blogg: http://lindstromjulia.blogg.se/
DATUM: 2011-04-16 KLOCKAN: 15:08:17

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.