har jag inte världens snyggaste vänner? otur för er har allihop utom... två sina egna små mullar (=älsklingar). otur!

Årets första mjukglass! 20 kronor på Godisvågen var inte helt fel för en klump noisettesås, daimkulor och glass då.
Det roligaste utav allt var nog ändå att det kom en grabb, lite äldre än mig och ställde sig framför oss. Sa inte ett ord, bara tittade. Han såg inte utvecklingstörd ut eller nått, han bara tittade, jättelänge. Jag tittade tillbaka ett tag, innan jag högg in på glassen igen. Höll på att skratta ihjäl mig och trodde att vi var med i Dolda kameran/Varning för barn/Pensionärsjävlar typ. Lite sådär lagom läskigt, men kul!
Linnea skrev:

såg jättegott ut!! :D


Linneas blogg: http://bloggendettalasom.blogg.se/
DATUM: 2011-04-15 KLOCKAN: 19:16:40
Linnéa skrev:

Ahhhh mjukglass är ju bland det bästa som finns! Och godisvågen har verkligen inte dåligt lösgodissortiment, innan jag o F tog bussen hem från UFmässan shoppade jag loss där. Lite smådyrt, men så himla värt! Fanns ju t.o.m minibubs!! Och kickkola!


Linnéas blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2011-04-16 KLOCKAN: 12:53:24

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.