farmor bryr sig mest om chokladen hon ska ge till josef medans farfar är väldigt orolig över att han aldrig kommer få tillbaka sin tröja. kul.

Detta kom mina kära farföräldrar hem med till mig, Christina Aguileras By Night. Luktar jättefräscht, typ vanilj! Ska bada i den, tvätta håret med den och smörja in varenda liten skåra i min kropp med den. SÅ gott luktar den!

Ikväll hänger jag hemma hos Fanny med henne, Marika, Mika, Emelie, Oskar, Chris och Emil och grillar i det vackra vädret (?). Blir nog skoj! Vad ska du göra ikväll?
Cyt skrev:

Vanilj luktar så gott!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-04-16 KLOCKAN: 22:00:03

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.