fanny är en äkta boknörd, julia en robotunicornnörd, mika är en oskarnörd, emelie en hockeynörd, matilda kan man kalla vitchokladnörd och lisa då, vad är hon? plattahåretnörd...


Älskar mina örhängen idag! En liten earcuff i högra örat från Aveny Sy och i vänstra örat hänger mitt hemmagjorda kors, två små ploppar och ett fint kors som jag fick av pappa i söndags. Asfint!

Stressade sönder imorse, missade första bussen och höll på att glömma Omvårdnadsboken där min strokeredovisning var nerkladdad. Ooooooops! Har även hunnit med att klä ut mig till drottning Silvia, målat ett blått streck på min vita, fina kavaj, dödat Caroline af Ugglas och berättat om Looking for JJ. Och än så länge har inte ens halva dagen gått! Jag har planerat att hinna hem till Matilda och se hockeyn med mina brudar minus Mika också!
Amelie skrev:

älskar dina örhängen!!!! as snygga!

(det är du med för den delen hjärtat!)

take care <3


Amelies blogg: http://amstrams.blogg.se/
DATUM: 2011-04-12 KLOCKAN: 15:19:52

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.