enbart fanny kan hitta en full hårspraysburk som har varit borta i ca 1-2 månader under sin soffa. bra gjort syster!

Just nu sitter jag och taggar valborgskvällen med en massa bra musik samtidigt som jag väntar på att mina lockar ska torka så att jag kan fortsätta pimpa håret och ta en snabbdusch. Ska dra in till stan vid sju-åtta någongång, så ni lär inte bli av med mig innan dess! Tänkte visa min outfit för ikväll innan jag sätter mig på bussen och möter upp Mika.
Sitter fortfarande i pyjamas, hann knappt kliva upp innan jag skulle köra till ICA, utan bh och i korta Hello Kitty shorts, kändes coolt. Speciellt när jag hade turen att få köra till Ursviken och fortsätta handla. Och att dansa i bilen på parkeringen. Äsch, man ska bjuda på sig själv!
Marika skrev:

snygging!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-04-30 KLOCKAN: 16:15:33

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.