edwin, 4-5 år: bara de stora barnen fick leka i snön, de små barnen bara drunknade. observera att han räknas som ett stort barn. knappast 100 cm över marken.

Såhär precis innan jag planerar tänkte jag berätta en rolig historia för er.
Det var en gång en flicka som skulle på sin fotbollsträning, men fotbollsskorna och benskydden tog hennes broder. Den end lösningen hon kunde finna var att köpa ett par nya. Hon satte sig på bussen, i träningskläder och steg in i den lilla stadens shoppingcenter. Det var kvällsöppet och fullsmockat med folk, så flickan skämdes en hel del över sina kläder. Hon löpte mellan de få sportbutikerna som fanns för att leta efter ett par fina, billiga fotbollsskor.
På den sista butiken hittade hon dem. Vita med ljusblåa ränder. 700 kronor. En enda sko fanns det, vars den andra fanns visste hon inte. Så hon ställde sig i den milslånga kön för att betala. Nästan framme. Då säger kassörskan att flickan måste fråga någon av de väldigt upptagna "hjälpredorna" ute i butiken.
Hon tränger sig fram, svettas, är stressad till träningen och känner sig äcklig. Får tag på skorna, köar, drar kortet. 560 kronor! Bingo!
5 minuter sen anländer hon till träningen. Efter 10 minuter har ett skavsår på varje häl uppstått. Kul liv.
Denna flicka var jag.
Fanny skrev:

Jag hatar att vara den som säger det men, VAD VARE JAG SA! :]


Fannys blogg: http://gofannugo.blogg.se/
DATUM: 2011-04-29 KLOCKAN: 06:56:53
aww skrev:

måste bara fråga, har ditt hår blivit ljusare? :) sååå fint!!


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2011-04-29 KLOCKAN: 20:53:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.