du ser konstig ut moa. du ser trött ut. är du hög? nae... jag har bara inte så mycket smink på mig...


Det känns toppen att vara tillbaka i skolan! Har aldrig mått bättre! Har aldrig varit mer taggad på att få MVG och plugga hela nätterna! Ge upp min frihet och ungdom till skolans fördel! Lätt värt!

Okej, skoja. Men nog var det skönt att inleda min skolvecka med sovmorgon och att träffa mina små ninunnes. Ännu bättre blev det av att jag fick tillbaka mitt sänglägeskomplikationsprov och med tre stora bokstäver stod det M V G ! Pizza till lunch (fixade det, efter lite pepptalk) och helt plötsligt hade vi ingen svenska och uppgiften vi ska göra finns inte på samarbeta. Score! Ska dra hem på 40 min och tagga fotboll ikväll, samt skriva ett toppeninlägg (förhoppningsvis) Puss på er!
Caroline skrev:

konstig och hög ut.. jag brukar få frågan om jag är sjuk =/


DATUM: 2011-04-07 KLOCKAN: 14:32:35
L skrev:

superbra gjort med lunchen Moa!! Även jag klarade det med lite pepptalk, och du vet ju hur jobbigt jag tycker det är med just Pizza! Gud vad vi är duktiga!<3


Ls blogg: http://lisaaamelander.blogg.se/
DATUM: 2011-04-07 KLOCKAN: 15:20:25
Anonym skrev:

Att vi ääääär!!!


Anonyms blogg: http://lisaaamelander.blogg.se/
DATUM: 2011-04-07 KLOCKAN: 17:32:23
Josefine skrev:

alltid lika grym är du! sötnos!


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-04-07 KLOCKAN: 23:53:53

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.