det var en tant som ramlade när vi satt där, och jag gjorde ingenting. jag vet som inte vad jag ska göra, jag vill inte göra fel. det är ingen bra egenskap.

1½ timmars häng vid älven med god mjukglass och skön sol var inte helt fel en onsdagseftermiddag! Lite småblåsigt, men vad har man halsduk till om inte att använda den som filt? Ja har ett par vackra bilder på mina vackra vänner från bryggan, men jag skulle antagligen bli både strypt, hängd och skjuten om jag la upp dem här. Mesar!
Vi hann även med en tur på stan, fick med mig en mascara hem, tänkte visa sen!

Möttes dessutom av en påskpresent av mormor och morfar, tackar, tackar, det satt fint i kassan!
Fanny skrev:

Haha alla ser ju måttligt glada ut! :D


Fannys blogg: http://gofannugo.blogg.se/
DATUM: 2011-04-21 KLOCKAN: 22:08:17

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.