cool du är... eller har du kol?

Kom på en dålig sak. Jag hade faktiskt en fråga att svara på, som jag inte har svarat på på typ 1 vecka. Illa. Det var något i stil med:

Varför ska du sluta på BUP om 1 månad och blablabla dagar?

Då är min behandling slut. Det finns inte så mycket mer att göra då. Jag har då gått i grupp i 1 år och skrevs in på BUP i Umeå för 1½ år sedan ungefär.
Jag ska då (om jag får min vilja fram) förflyttas till BUP i Skellefteå och gå på något litet stödsamtal då och då, om jag får en bra behandlare (vilket är utrotningshotat här) och så.
Och vill ni veta min lilla, hemliga plan? Ni har inget val, här kommer den:
Att starta någon form av grupp här. I Skellefteå. Inte för folk som har sond och behöver vak eller så, utan för oss som har kommit en bit på vägen. Vi som har börjat nosa på friskheten eller för de som kanske redan är där. Som är friska. Eller kanske för alla tjejer? Alla tjejer som inte är på topp och behöver lite självkänsla?
Om det finns någon form av intresse ska jag nog höra av mig till BUP/SOC/UMO/något annat och höra om det går att fixa. Eller rigga upp nere i källaren hehe. Vad tror ni? Är jag helt ute och cyklar?
Lisa skrev:

Det låter som en toppen ide!!


DATUM: 2011-04-20 KLOCKAN: 00:04:12
Lisette skrev:

Det vore ju ett grymt bra initiativ!


DATUM: 2011-04-20 KLOCKAN: 07:20:57
Josefine skrev:

Låter som en as bra plan moa!


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-04-20 KLOCKAN: 09:19:19
Isabelle skrev:

Jag tycker att det låter som en suverän ide :)


DATUM: 2011-04-20 KLOCKAN: 09:58:32
linneasigne skrev:

sjukt bra ide tror jag! det finns så jävla många som inte har någon att snacka med och tycker att bup osv är skit. så BRA! synd att jag inte bor i skellefteå....


linneasignes blogg: http://gimmefive.blogg.se/
DATUM: 2011-04-20 KLOCKAN: 14:01:47
Caroline skrev:

Kör på, säger jag! och håller med alla som kommenterat redan, speciellt linneasigne kring det där om de som inte har någon att prata med. En sån himla fin idé!


DATUM: 2011-04-20 KLOCKAN: 20:56:03
Kajsa-Stina skrev:

Det låter jättebra tycker jag! :)


Kajsa-Stinas blogg: http://hjortronsylt.blogg.se/
DATUM: 2011-04-20 KLOCKAN: 23:33:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.