varför ska jag alltid vara den vuxna bland oss syskon? jag läser mammas lappar i köket, jag har koll på när de ska iväg och det blir knappast bättre av att jag är den enda som kör bil. ehehe.

Jag har helt bytt uppfattning om baddräkter! När jag var mindre var min baddräkt en plåga. Banden levde sitt eget liv och jag kunde aldrig sätta på mig den utan frökens hjälp. Död åt den. Dessutom var den ful.
Men inte längre, tänk så snyggt med en baddräkt och höga shorts över. Som ett vanligt linne egentligen, det råkar bara vara så att den har galet snygg rygg (för det mesta) och sitter slickat. Och man kan ju knappast behöva bh under, eller hur?
Jag föll för dessa snyggingar från H&M, 200 kronor vardera. Jag har även sett en snygg på någon Bikbokbild men hittade den inte nu. Minst en ska inhandlas till sommaren!
Vad tycker du? Ja? Nej? Kanske?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.