what's up with that bad iiiiiiingles?

Idag har jag varit en sväng till Umeå, gråtit en tår eller två och fixat en sula till mina skor. No more söndertrampade skor! Egentligen har jag inte alls mycket att säga eller berätta, jag är trött och kissnödig, men när jag har läst klart alla nya inlägg på bloglovin och kanske skrivit ett inlägg på friatillsammans ska jag nog gå och fota till ett nytt blogginlägg, only time will tell! Vad har du gjort idag?

Skor från nelly.com, byxorna är från Monki, tröjan inhandlades på H&M och ringara är från BikBok/Glitter/H&M/Hemmagjord
CISSI skrev:

Sngygt!


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-09-17 KLOCKAN: 17:40:42
CISSI skrev:

snyggt*


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-09-17 KLOCKAN: 17:40:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.