vilken klass går ni i? voc1a. jasså, voccare? och ettor? och redan så duktiga på piano? i trean ska ni få vara med i min show!

Visst har jag cuta klasskompisar? Fick inga direkt bra bilder, detta var väl det bästa hehe...
Jag vill påstå att jag har haft en rätt slapp dag, vaknade vanlig tid och låg och drog mig i sängen med datorn tills jag var tvungen att klä mig för att hinna med den senare bussen - hade lite datakunskap och omvårdnads. Åt lite Shanghaigryta och sen matte - jobbigt bara att jag var så trött!
Stan en liten stund (en bra stund) och köpte en present åt Sanna - en liten svacka där på stan, tänker lite för mycket... Nu då? Klyftpotatis och fläskfilé står på menyn och sen har jag fått äran av att medverka vid Marika och Antons idoltittning i kväll, blir trevligt! Vad ska du göra ikväll?
Sanna :) skrev:

du har en jätte bra blogg! :)

jag går omvårdnad precis som dig fast i ume,

när du skriver vilka lektioner du har haft har jag alltid haft samma lektioner :P

fortsätt kämpa! :)


Sanna :)s blogg: http://ssstrom.blogg.se/
DATUM: 2010-09-10 KLOCKAN: 20:58:26
Helena skrev:

Låter som en övervägande bra fredag :) Hoppas du får en fin helg!


Helenas blogg: http://helenaantecknar.blogg.se/
DATUM: 2010-09-10 KLOCKAN: 22:38:37
mathilda skrev:

haha, jag älskar andra bilden, speciellt halvan av mitt face,som ser ut som om det tillhör en 70 årig gumma :)


DATUM: 2010-09-10 KLOCKAN: 23:08:53
Sanna :) skrev:

sv: jo de finns på östra men jag går på lilja i vännäs för där är det special inriktat till akutsjukvård, och jag vill jobba inom ambulansen så jag går hellre där :)


Sanna :)s blogg: http://ssstrom.blogg.se/
DATUM: 2010-09-11 KLOCKAN: 02:05:54

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.