vad skulle passa bättre till metallic naglar om inte metallica itself?

Igår målade jag mina naglar härligt silvriga, till detta matchade jag guldiga ringar, tuff! Not... Aja, kör som vanligt på billiga Depend, Depend är alltid bäst, alltid.

Jag märker verkligen hur sjukt dålig min blogg är för tillfället, skriver samma saker, visar samma saker, berättar samma saker, jag behöver hitta på något nytt! Otur bara att inspirationen tryter. Jag är sugen på att interjuva någon/några men jag vet inte vad det ska handla om, jag skulle kunna visa upp något ur min garderob men jag brukar få så dålig respons på det, jag vet inte riktigt? Motivationstips var det länge sen sist, men jag har inga just nu...
moa skrev:

din blogg är alltid bra ju!


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-09-28 KLOCKAN: 21:30:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.